To proste… Po pierwsze mamy ogromne doświadczenie. Robimy to już kilkanaście lat i mamy za sobą ponad czterysta bezproblemowo zagranych wesel. Dzięki temu możemy zapewnić Wam najwyższy poziom usług oraz gwarancję, że każde wesele z naszym udziałem będzie wyjątkowe i nie zdarzą nam się błędy początkujących DJów.
Po drugie... Zawsze mamy wspaniały kontakt z publicznością. Potrafimy wciągnąć gości do zabawy, tworząc niesamowitą atmosferę na parkiecie. Nasza interakcja z gośćmi jest pełna pozytywnej energii i naturalności, co sprawia, że każdy czuje się częścią wspaniałej imprezy.
Po trzecie… Posiadamy umiejętność dobierania odpowiedniej muzyki. Nasze doświadczenie pozwala nam perfekcyjnie dobierać utwory do gustów i nastrojów Waszych gości. Dysponujemy bogatą biblioteką muzyczną, obejmującą hity z lat 70, 80, 90 oraz przeboje, których słuchamy współcześnie. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie. Gramy w blokach muzycznych dając gościom krótką chwilę na odpoczynek. Podczas przerw z głośników tli się spokojna muzyka, przy której możecie swobodnie rozmawiać.
Po czwarte. Nowoczesne stanowisko DJ-skie. Nasze stanowisko zaprojektowaliśmy tak, aby dobrze komponowało się z każdą salą. Gramy zarówno na salach w stylu Glamour jak i tych w stylu Boho. Oświetlamy je lampami i żarówkami retro, a w tle stawiamy dużą czarną ściankę z naszym logo. Parkiet jest oświetlany bezpiecznym dla aparatów fotograficznych oświetleniem, którego kolor możemy dowolnie dobierać. Posiadamy doskonałe, subtelnie wyglądające nagłośnienie, zrealizowane przez kolumny LD Systems, połączone z systemem Pioneer i mikserem jednej z najlepszych firmy Allen & Heath, co daje niesamowity efekt dźwiękowy. Dysponujemy również bezprzewodowymi mikrofonami, dzięki którym możecie przemawiać siedząc przy stołach, lub wykorzystać je podczas ślubu w plenerze.
Na około dwa tygodnie przed weselem, umawiamy się z Wami aby szczegółowo omówić to w jaki sposób zaplanowaliście swoje przyjęcie. Otrzymujecie od nas formularz z pytaniami, które pozwalają nam przygotować się do Waszej imprezy. Po jego wypełnieniu omawiamy punkt po punkcie Wasze przyjęcie, tak aby nic nas nie zaskoczyło w trakcie jego trwania.
Znamy się z większością osób pracujących w salach na terenie śląska i małopolski. Wielokrotnie gościliśmy chyba na każdej popularnej sali weselnej w tych rejonach. Dzięki temu Wasze wesele przebiegnie bez problemów na linii obsługa Sali i DJ. Przed Waszym przyjazdem omawiamy przebieg całego wesela z menadżerem sali. Jesteśmy gotowi na każdą ewentualność. Wychodzimy przed salę, witamy gości i nastawiamy ich w taki sposób, aby Wasze wejście odbyło się w asyście oklasków i wiwatów.
Jeżeli życzycie sobie, aby na Waszym weselu zagościły zabawy, podpowiemy Wam , które doskonale sprawdzają się na tego typu imprezach. Nie są to przaśne zabawy. Są to zabawy w formie quizów oraz wykorzystujące umiejętności taneczne naszych gości. Często prosicie nas o Belgijkę, a my chętnie ją dla Was gramy. Gramy również YMCA i Macarenę, przy których wszyscy goście są angażowani do wspólnej zabawy.
Naszym zadaniem jest wytworzenie super atmosfery i maksymalne zaangażowanie gości do zabawy. Nasza nazwa mówi sama za siebie… Showtime DJ. My po prostu robimy wielkie SHOW. Pozostawiamy za sobą wspomnienie wspaniałej zabawy.
Pakiet Standard
Na cenę składa się 12sto godzinna obsługa muzyczna i konferansjerska Waszego przyjęcia. Czas liczymy od godziny rozpoczęcia, którą wpiszecie w formularzu naszych pytań przed Weselem. W cenę wliczone jest również nagłośnie i oświetlenie sali tanecznej, oraz prowadzenie i organizacja zabaw weselnych. Jeżeli sala znajduje się powyżej 50km od centrum Katowic indywidualnie wyliczamy cenę transportu i ewentualnego noclegu.
Dodatkowa godzina prowadzenia imprezy weselnej. W 99% przypadków nie jest to konieczna. Dwanaście godzin w zupełności wystarczy, aby dostatecznie wymęczyć Waszych gości ;) Gdyby jednak zaszła taka potrzeba zagramy dłużej. Liczymy wtedy za każdą rozpoczętą godzinę.
Poniżej prezentujemy Wam pakiet usług dodatkowych.
To usługa ciężkiego dymu podczas pierwszego tańca. Coś co zawsze wprawia w zachwyt Waszych gości i już na samym początku podnosi rangę Waszego wesela. Swoją drogą przysłania również Wasze stopy , co pomaga zasłonić drobne pomyłki taneczne ;) Posiadamy wydajną maszynę, a sam dym powstaje w skutek reakcji suchego lodu i wody, nie pozostawiając po sobie tłustych i śliskich plam na parkiecie.
To kolejny wspaniały efekt, tym razem pirotechniczny. Efekt, który może zostać wykorzystany podczas wyjątkowych momentów, takich jak pierwszy taniec, podawanie tortu, stworzenie magicznej alejki dla nowożeńców wchodzących na salę. Doskonale podkreśli najpiękniejsze momenty podczas Waszej uroczystości. Fontanny są przystosowane do użytku wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń. Są bezwonne, nie pozostawiają po sobie nieprzyjemnego zapachu. Posiadamy osiem fontann iskier, które kierują wystrzał na około 2m w górę i świecą przez około 30 sekund. Efekt może zostać połączony z ciężkim dymem co znacznie wzbogaca odczucia wizualne.
Jeżeli planujecie zorganizować swoją ceremonię zaślubin w ogrodach sali bankietowej będziecie potrzebować odpowiedniego nagłośnienia, tak aby wszyscy Wasi goście słyszeli ważne słowa jakie będziecie wypowiadać. Zapewniamy dwa bezprzewodowe mikrofony, jeden dla Was i jeden dla osoby prowadzącej. Z głośnika goście usłyszą muzykę na Wasze wejście i wyjście oraz muzykę podczas składania życzeń. Możecie dowolnie dobrać utwory, które my odtworzymy w odpowiednim momencie.
Jeżeli Wasze wesele odbywa się na dwóch salach, zapewniamy bezprzewodowe nagłośnienie Sali obiadowej. Głośna muzyka podczas bloku muzycznego zazwyczaj jest słyszana na drugiej Sali, jednak nie słychać na niej muzyki w przerwach i przede wszystkim nie słychać tego, co mówimy przez mikrofon. Taka sytuacja powoduje brak możliwości interakcji z Waszymi gośćmi, co skutkuje pustym parkietem. Dodatkowy głośnik skutecznie rozwiązuje ten problem.